Op vakantie naar Balhorn, Duitsland

7 mei 2023 - Balhorn, Duitsland

Hallo allemaal,

We zijn weer op pad. Noorwegen stond zeker weer op de planning, maar door omstandigheden ging het weer niet door. Ooit gaat het gebeuren. Vanmorgen om kwart voor 9 vertrokken en aangekomen op de camping rond kwart over 12. Een hele voorspoedige reis gehad.
We vertrokken met regen, natuurlijk, en kwamen aan in het zonnetje. Dus het eerste wat we deden is korte broek aan, heerlijk. Rond vieren werd het frisser, dus toen maar weer de lange broek aan. Na het eten nog een lekker stukje gelopen, bijna 3 km. Straks lekker slapen en zien wat morgen ons gaat brengen.

Fijne avond allemaal en tot morgen🤗🥾

1. Therry:
    Dank je wel
  7. Hilma van Houten:
  8. Josje:
    Hilma had ons fijne vakantie gewenst, maar er ging iets niet goed. Ik heb uiteindelijk gereageerd met Dank je wel. Ben echt aan vakantie toe😂🤪
  9. Jolanda:
    Genieten,hopelijk blijft het weer Goed
  10. Josje:
    Zeker, het weer is afwachten. Het begin was in ieder geval goed. Lekker zonnetje.
    We wachten gewoon maar af.