Blankenburg, Harz, Duitsland 15 augustus

15 augustus 2020 - Blankenburg, Duitsland

Hoi allemaal,

Na de verregende dag van gisteren en regen vannacht, hadden we vandaag een droge dag. We hebben wel op de radio gehoord, dat we weer geluk hebben gehad. Her en der om ons heen is het aardig tekeer gegaan. Heel veel regen in een korte tijd, onweer en hagel. Op de een of andere manier blijft ons dat nog steeds bespaard☺️.
Vanmorgen besloten een eind te gaan wandelen. In 1e instantie hier in de buurt, maar toen zag ik een mooie route in Blankenburg, de Teufelsmauer. Dus op pad daar heen. Je had de lange route of de korte route, toch maar voor de korte gekozen. Achteraf heel verstandig🥵, het was warmer dan gedacht. Dus ook zwaarder, ondanks dat we in het bos liepen. We moesten nummertje 8 volgen, heel netjes gedaan, maar helaas op een gegeven moment geen nummertje meer, wel 9 (de lange route). We zaten al wel op de terugweg. Dus daar een stuk van gevolgd en uiteindelijk er zelf een eind aan gemaakt.
Het was een mooi stuk, met heel veel hoogte verschil. Daar liep ik met knikkende knietjes. Maar ik heb het weer vol gehouden.
Onderweg nog wat gedronken, boodschapjes gedaan en richting de camping.

En nu maar kijken wat de komende dagen gaat brengen qua weer.

Groetjes weer en tot morgen🧙🏼‍♀️🤗💋

1. Erna:
    15 augustus 2020
    Goed van je dat je de Teufelsmauer hebt gedaan. Die is best pittig. Wij hebben de lange route gelopen en dat was op sommige stukken best wel zwaar.
  2. Josje:
    16 augustus 2020
    Gelijk daarna was het al mis, had hele erge wiebel benen, en vond hem inderdaad pittig. Zeker gezien ik al dik een half jaar niet meer heb gesport.
    Vandaag heb ik er ook nog plezier van gehad, zere knieën en heupen. Maar ja, toch weer even gedaan.😉