Wernigerode 17 augustus

17 augustus 2020 - Wernigerode, Duitsland

Hoi allemaal,

Vandaag naar het kasteel van Wernigerode geweest. Met het treintje, de Schlossbahn, naar boven. Ik kon het nog niet lopend doen, helaas.
Een prachtig kasteel, gezien vanuit de stad, ook van dichtbij ziet het er heel mooi uit. Je hebt geweldig uitzicht over Wernigerode en de wijde omgeving. We konden niet naar binnen, omdat we Fleur bij ons hadden. Dus er wat om heen gelopen en een kopje thee/cappuccino gedronken, met torte en daarna weer met het treintje naar beneden. Bovenop de berg, bij het slot zijn design appartementen die je kunt huren voor de vakantie. Dat zal vast mooi zijn, met mooi uitzicht. Rondom het kasteel waren ook nog enkele woonhuizen, je zult er maar wonen.
Nog wat door de stad gelopen, nieuwe plekjes ontdekt en op ons gemakkie weer richting de auto. Boodschappen gedaan en richting de camping.

Al met al een leuke dag en weer meer gelopen dan de bedoeling was🙈. Best mooi weer, we gingen met regen weg, in Wernigerode scheen de zon de hele dag. Bij de camping was het ook droog toen we aankwamen, maar er was wel een donkere lucht met af en toe wat gerommel. Nu ik dit schrijf, miezert het een beetje.
We zullen zien wat de avond en nacht ons brengt en kijken wat we morgen gaan doen.

Groetjes en jullie horen weer van ons🧙🏼‍♀️🤗💋

1. Henny:
    17 augustus 2020
    Dat is zo heerlijk van vakantie. Als je alles maar kan laten gaan zoals het komt. Zonder iets te plannen. Heerlijk zo’n dagje en dan ook
    nog iets leuks gezien
  2. Josje: