1e dag op de camping

4 augustus 2020 - Elbingerode, Duitsland

Daar ben ik weer.

Alles staat, we hebben dit jaar geen voortent, maar een zijwand en een stukje voorhand aan de luifel. Wat een verademing, je bent zo klaar. Kleedje op de grond, stoeltjes en tafeltje er op en klaar☺️.

Vandaag verder niet zoveel gedaan. Kan nog niet zo goed op gang komen. Even naar Werningerode geweest, gasslangetje gehaald, waren we vergeten😬. Morgen gaan we het plaatsje bekijken, als het te doen is ivm de warmte.

We hadden vandaag mooi weer, net als gisteren. In de loop van de middag kwamen er aardig wat wolken, maar het is nog steeds droog, gelukkig. Het zonnetje schijnt🌞en er waait een lekker windje🌬. De temperatuur is ook heerlijk. Zo mag het de hele vakantie wel blijven, maar ik vrees het ergste. Ze hebben het over 34 graden op zaterdag, niet leuk. Nou ja, we doen het er maar mee.

Ik hoop morgen meer nieuws te hebben en wat foto’s.

Groetjes en tot morgen🤗

1. Therry:
    4 augustus 2020
    Fijne vakantie en leuk weer een beetje mee te reizen!
    Groetjes Therry
  2. Josje:
    5 augustus 2020
    Dank je wel, na de vakantie ☕️🍪
  3. Erna:
    Leuk. Diat

Mooie omgeving. Daar zaten wij een maand geleden in de buurt. ( nog wel stukje rijden) Veel plezier en geniet ervan. Groetjes, Erna
  4. Josje:
    5 augustus 2020
    Zeker mooi. Vorige keer de west kant, nu de oostkant. Prachtig weer
  5. Henny:
    4 augustus 2020
    Ik lees het tussen de regels door. Nog even op gang komen met genieten en gewoon laten komen zoals het komt. 😉
  6. Josje:
    5 augustus 2020
    Gaat goed komen, ging vandaag al beter