☀️🥵🫖☕️🥤🍰

11 september 2023 - Schüttorf, Duitsland

Hallo allemaal,

Uit de titel kan je al een beetje opmaken hoe onze dag was gisteren. Klaas Jan heeft ‘s ochtends een rondje met Fleur gelopen, dan is dat nog te doen. We hebben ontbeten, ons gewassen en tandengepoetst, Fleur gekamt, koffie gedronken, in de schaduw gezeten aan de zijkant van het toiletgebouw, geluncht, opgeschoven in de schaduw naar de achterkant van het toiletgebouw, lekker gekletst met de buren, de eigenaresse had weer lekker taart gebakken dat moet je ook even proeven, op een gegeven moment maar gaan eten, dus weer verhuisd naar de caravan(dat wil dan ook wel weer), afgewassen en opgeruimd, douchen, beetje lezen en voetbal geluisterd en naar bed. Zo lijkt het nog best heel wat.
Nou ja, nog 1 dag en dan zal de temperatuur zakken. Voor morgen voorspellen ze (nu nog) heel veel regen en daarna wordt het wat rustiger. We gaan het zien en meemaken. We kunnen er toch niks aan veranderen. Het voordeel is, je hebt verplichte rust en die moesten wij nemen van iedereen. Dus in dat opzicht doen wij het prima.
Ik hoop oprecht dat ik jullie vanaf morgen wat spannender verhalen kan gaan vertellen, want dit wordt een beetje saai. Ik zou zeggen, een fijne dag vandaag en maak er wat van, dat proberen wij ook maar.

Groetjes en tot vanavond of morgen🤗☀️🥵😎

1. Erna:
    11 september 2023
    Fijn dat in ieder geval een toiletgebouw hebben waar je naast en achter kan zitten. 🤣
  2. Josje:
    11 september 2023
    Toen ik het zat te schrijven bedacht ik me dat ook. Dat lukt niet overal. Je kan hier rondom het gebouw zitten. Alleen als je er achter zit heeft dat 1 nadeel, de stortbak voor het chemisch toilet zit ook daar. En met dit mooie weer staat de deur open. Bij de meeste is het geen probleem, maar af en toe🤢😂.
  3. Jolanda:
    11 september 2023
    Er zijn in ieder geval schaduwrijke plekjes te vinden, zijn er ook regenveije plekjes🤣(als de regen komt) jullie worden in ieder geval lekker verwend! Veel plezier en geniet
  4. Josje:
    11 september 2023
    Regelvrije plekjes, alleen onder de luifel of in de caravan verder niet. Maar dan is het koeler en kan je op pad. Overdekte winkelcentra zat🙃.
    Wij worden heerlijk verwend, wij klagen niet. Het is alleen ons weer niet, maar daar doe je niks aan. We genieten en we hebben plezier, wat wil je nog meer. Groetjes🤗