Reisdag 9 september 2023

10 september 2023 - Schüttorf, Duitsland

Hallo allemaal,

We zijn weer onderweg. We verblijven in Schüttorf net over de grens bij Hengelo. We blijven hier tot 22 september en gaan dan door naar Dronten, daar blijven we tot de 25e. Klaas Jan, Sandra en Geert doen mee aan de Mudmasters in Biddinghuizen.
Gisteren zijn we rond 9.15 uur vertrokken en na een voorspoedige reis gearriveerd rond 11 uur. Het was vreselijk warm, maar hebben toch alles maar gelijk opgezet en afgemaakt. Dan ben je ook maar klaar. Daarna hebben we lekker in de schaduw van het toiletgebruik gezeten samen met onze buren. De boodschapjes gedaan en verder geluierd. Het was echt veel te warm. Er is hier gisteren nog een oudere mevrouw afgevoerd met de ambulance, waarschijnlijk ook vanwege de hitte. Gisteravond nog lekker buitengezeten tot een uur of 10 en toen toch maar richting ons bedje. Het was goed te doen in de caravan, we hebben een prima nacht gehad. Wat het vandaag gaat worden weet ik nog niet. Ik denk🤔 zitten in de schaduw☀️😎🥵, veel drinken🍹en lummelen🙃. Groetjes en tot……..🤗☀️

1. Therry:
    Fijne vakantie!!
    Wij zitten in Zeeland!
    Groetjes Therry
  2. Josje:
    10 september 2023
    Dank je wel, jullie ook een fijne vakantie. Groetjes samen🤗
  3. Erna:
    10 september 2023
    Fijne vakantie. Jullie treffen het. komende week wordt het wat minder warm. Wij zijn net terug van een week in Stokkum (bij 's Heerenberg). Veel gedaan, maar voor het leuke was het iets te heet. Zelfs onze koelkast kreeg een hitteinfarct en hield er mee op. Niet zo prettig in die hitte. Dus zijn we zaterdag naar huis gegaan ipv dinsdag. En vanochtend deed ie het gelukkig weer zoals het moet en werd weer netjes ijskoud.
    Geniet van jullie vakantie. Groetjes.
  4. Josje:
    10 september 2023
    Dank je wel. Het is ook echt veel te heet om iets te doen. Na vandaag nog 1 dag, maar morgen krijgen we geloof ik al wel meer bewolking. Dat scheelt ook al een heel eind. De buurvrouw zei net dat het morgenavond zou gaan onweren. We gaan het zien.
    Fijn dat de koelkast het weer doet. Die van ons doet het nog steeds, gelukkig.
    Jullie ook de groetjes🤗
  5. Hilma van Houten:
    Fijne vakantie!!!
  6. Josje:
    11 september 2023
    Dank je wel, jij ook. Waar ging jij nou ook al weer heen? Je hebt het vast gezegd, maar ben het vergeten🙈.
    Groetjes en lekker genieten🤗
  7. Hilma van Houten:
    Ben in Kroatië
  8. Josje:
    11 september 2023
    Dat moet heel mooi zijn. Even lekker ontkoppelen en genieten. We horen de verhalen binnenkort wel.