Münster

19 september 2023 - Schüttorf, Duitsland

Hallo allemaal,

Na de regen van gisteravond, hebben we alleen harde wind overgehouden. Wij staan vrij gunstig ten opzichte van de wind. Onze achterburen hebben de wind vol op de luifel staan. Die zijn iets minder blij.

Vanmorgen besloten naar Münster te gaan, volgens onze buren een hele leuke stad. Dus wij op pad, een uurtje toeristisch door het Duitse landschap. Het is inderdaad een leuk stadje. Voor ons gevoel een studentenstad. Mooie oude gebouwen en wat gebombardeerd is weer mooi op nieuw opgebouwd. Leuke winkels, wat grote ketens maar ook veel kleine winkeltjes. We kregen het gevoel dat het ook wel een rijk stadje is gezien de winkels en de prijzen. We hadden heerlijk weer, niet te warm. En het was gezellig druk. Lekker op een terrasje, bij een bakker, koffie/thee gedronken met iets lekkers erbij. We hebben het maar weer getroffen vandaag. Via een andere toeristische route weer terug richting de camping.

We zitten nu binnen, de harde wind is er nog steeds en het regent nu. Wij wensen jullie een fijne avond, welterusten en tot morgen🤗