Neuenkirchen

18 september 2023 - Schüttorf, Duitsland

Hallo allemaal,

Vanmorgen begon de dag met regen. Maar het klaarde snel weer op en rond een uur of 10 begon het zonnetje alweer te prikken.

We hadden besloten naar Neuenkirchen te gaan. Omdat je toch niet precies weet wat het weer gaat doen, het zekere voor het onzekere genomen. Hier was een soort outlet(met outdoor kleding) en we begrepen dat het redelijk groot moest zijn. Nou dat viel tegen. Zo groot was het niet en qua kleding ook niet echt bijzonder, dus uiteindelijk het dorpje maar ingelopen.

Dat was niet zo heel groot, maar ze hadden wel een hele grote kerk. Zelf hebben we daar niet zoveel mee, maar onze moeder wel. En deze had ze echt willen bekijken. Dus dat hebben wij voor haar gedaan en een kaarsje🕯️ voor haar aangestoken. Ik heb dat wel vaker gedaan, maar nu was dat toch wel heel speciaal. De kerk vanbinnen was ook heel mooi en echt groot. Dat had ik niet verwacht in dit plaatsje. We zijn toeristisch heen gereden en via een andere weg toeristisch weer teruggereden. Altijd leuk.

We zitten nu heerlijk in het zonnetje, met af en toe een windvlaag, voor de caravan.

ik zou zeggen fijne avond nog, welterusten en tot morgen🤗

1. Therry:
    18 september 2023
    Altijd mooi om een kaarsje te branden...
  2. Josje:
    18 september 2023
    Zeker weten. Ik doe het ook wel vaker, maar dit was toch wel heel speciaal. Ze is afgelopen 30 juli overleden.
  3. Erna:
    18 september 2023
    Nog gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Mooi om dan in zo'n mooie kerk een kaarsje voor haar te branden.
  4. Josje:
    18 september 2023
    Dank je wel Erna. Zeker weten. Ik zei het gelijk tegen Klaas Jan. Hier had ze echt even willen kijken en toen was hij ook nog zo mooi binnen. Een mooi, klein cadeautje.
  5. Therry:
    Daarom heel speciaal!!
    Ik doe het altijd als ik naar binnen kan
    Kus!
  6. Josje:
    18 september 2023
    Als het even kan doe ik het ook altijd. 🤗💋💋
  7. Jolanda:
    18 september 2023
    Een kaarsje branden is altijd al spciaal en nu extra bij jullie❤️ wij hebben hier nu behoorlijk wind en fikse buien, hoop dat ze niet jullie kant op komen😜gr jolanda
  8. Josje:
    18 september 2023
    We hebben net 2x een behoorlijke bui gehad en wel wat wind, maar het viel nog mee, maar dat hadden ze ook gezegd. Jullie hebben meer wind ivm de zee. Groetjes 🤗