Spurensuche, wandeltocht rondom Schüttorf

14 september 2023 - Schüttorf, Duitsland

Hallo allemaal,

We hebben een rustige, koude nacht achter de rug. Wel heerlijk geslapen, geen onweer of vreselijk harde regen. Vanmorgen op ons gemakkie opgestaan en na het ontbijt maar eens bedacht wat we gingen doen vandaag. We hadden wel zin om te gaan wandelen. Klaas Jan had een wandelroute gevonden rondom Schüttorf van 15 km. Halverwege zouden we dan vlak bij de camping zijn en konden we eventueel eerder terug naar de caravan. Vol goede moed begonnen met de hoop in deze omgeving nog iets moois te ontdekken wat we nog niet gezien hadden. Helaas, eerst gingen we over het industrieterrein, dan de snelweg over, nog een stukje industrieterrein en dan het bos in. We hebben gezien bomen, bomen en bomen, af en toe een paddestoeltje, 2 informatieborden en de paarse pijltjes die de route aangeven. Ik merkte goed dat ik de afgelopen tijd behoorlijk heb ingeleverd dus halverwege vlak bij de camping bij Elsa(restaurant) lekker gegeten. Vanuit daar weer richting de caravan en heerlijk met de voetjes omhoog in de zon gezeten, beetje gelezen en puzzeltjes gemaakt. Uiteindelijk toch 7 km gelopen. Het begin is er en aan de rest gaan we weer werken. En als we willen kunnen we de andere helft nog lopen de komende dagen, deze is richting het centrum van Schüttorf.
Vandaag was een zonnige dag met een klein beetje sluierbewolking en de komende nacht wordt weer frisjes. Vanaf morgen loopt de temperatuur weer op. We gaan het allemaal zien en daar passen we ons programma dan maar op aan. Ik zou zeggen, welterusten en tot morgen🤗

1. Jolanda:
    14 september 2023
    Gaat lekker hoor,alles in vakantiestemming! Ik zou zeggen “ vooral zo doorgaan” en heerlijk genieten
  2. Josje:
    14 september 2023
    Dank je wel, dat doen we zeker. De temperatuur was in ieder geval goed, dat was al fijn. Gisteren, vooral ‘s ochtends was koud en ‘s middags moest je echt de zon opzoeken. De komende dagen wordt weer warm. We gaan het zien.