Heenreis 28-08 en lummeldag 29-08

29 augustus 2019 - Bad Schandau, Duitsland

Beste mensen,

daar ben ik weer. Ik ben dit jaar sinds lange tijd weer alleen met Klaas Jan op vakantie. Een hele nieuwe manier van vakantie. Het is stilletjes zo zonder Sandra, maar het heeft ook wel weer wat.

Gisteren, 28-08, zijn wij vertrokken naar Gohrisch, een klein dorpje tussen Dresden en de grens van Tsjechië. Wij zijn hier 2 jaar geleden met z’n drieën geweest. Een mooie schone camping, die zelfs in deze tijd bijna vol is😳. De reis is heel voorspoedig verlopen zonder al te veel oponthoud. Alleen even bij Leipzig en Dresden. We hebben er in totaal 9 uur overgedaan. Niet al teveel meer gedaan, waren moe en het was heet😓. Luifeltje uitgedraaid, even gegeten, koffie gedronken en naar bed.

Vandaag, 29-08, op tijd opgestaan in de veronderstelling dat we de tent op gingen zetten. Maar kwamen samen tot de conclusie dat alleen een luifel met zijwand toch wel erg makkelijk was. Ok, dan naar Berger de camping zaak voor een zijwand. Nee, die had hij niet, kon hem wel bestellen dan duurde het een week🥺. Laat dan maar. Nog een zaak geprobeerd, maar ook niet. Dus, helaas, moesten we toch de tent opzetten. Nou, er kwam een lucht aan en ja hoor de eerste spetters waren er al. Maar toen de tent stond, echt net, kwam het met bakken uit de hemel. En heel hard onweren. We waren gewaarschuwd. Van 13 tot 16 heeft het behoorlijk geregend, tot nu toe is het droog gebleven. Net even een wandelingetje gemaakt door het dorp en nu aan de koffie/thee.

1. Hilma van Houten:
    Hele fijne vakantie
  2. Sandra Van Houten:
    29 augustus 2019
    Kijk klinkt goed, veel plezier👋🏻
  3. Erna:
    29 augustus 2019
    Geniet ervan. Zo te zien heeft Fleur het ook naar de zin.
  4. Henny:
    29 augustus 2019
    Dus nu kan het grote genieten beginnen.
  5. Klaas en Tineke:
    30 augustus 2019
    Wat gooeeettt 1 ! Veel plezier samen.
  6. Klaas en Tineke:
    30 augustus 2019
    Die 1 hoort er niet bij hoor. Denk dat dat het onbewuste eendje is voor Sandra, die is nu in haar 1tje, ook heerlijk even zonder pap en mam, jij ook veel plezier Sannie !