Pirna 30-08

30 augustus 2019 - Bad Schandau, Duitsland

Vandaag niet zoveel gedaan. Het was erg warm. Vanmorgen heeft KJ lekker een grote ronde met Fleur gelopen, zoveel mogelijk in de schaduw van de bomen, dat kan hier prima.

Vanmiddag zijn we naar Pirna geweest, een redelijk stadje tegen Dresden aan. We zijn daar 2 jaar geleden ook geweest, maar nu nog weer andere leuke straatjes gevonden. Het is niet zo heel groot. Hebben we toch nog even iets gedaan.

Daarna toeristisch teruggereden, laat dat maar aan KJ over. Komen we ergens terecht waar we niet verder kunnen. We moesten aan de andere kant van de Elbe zijn en konden dat alleen als we weer terugreden over hele smalle weggetjes en bochtjes waar je je tegenligger niet ziet aankomen. Maar alles is goed gekomen. Ach dat heeft ook wel weer wat. Uiteindelijk ook besloten daar binnenkort weer even heen te gaan. Heel mooi stukje, waar je zo tegen de bergen aankijkt en naar de bezienswaardigheid, de Bastei, van deze omgeving kunt gaan. Met een personenpontje kun je over en dan lekker wandelen. Zitten nu heerlijk buiten.

Tot morgen, dan hoop ik meer te kunnen vertellen. Maar het wordt weer warm en kans op regen en onweer. We zullen zien.🤗

1. Therry:
    30 augustus 2019