Elbingerode 11 augustus

11 augustus 2020 - Elbingerode, Duitsland

Hallo allemaal,

Wat een rustige dag zou worden, werd toch nog aardig actief.
We zouden lekker luieren en rustig aan doen, tot dat Klaas Jan zei dat hij naar de bakker ging lopen voor een lekkere koek. Ik had wel zin om even mee te lopen.
Zo gezegd, zo gedaan. Buggy gepakt voor Fleur, met een vochtige lap erin voor de warmte en drinken en wij op pad. Uiteindelijk hebben we 2 uur gelopen door en om het dorp. Niet heel bijzonder, maar wel leuk. Hier gaan de straten ook behoorlijk op en neer, lekkere kuitenbijters😬.
Komen we bij een straat die heet “Brockenblick”,maar alles wat we zagen geen Brocken😳, ga je de bocht om een andere straat in en wat denk je, de Brocken🙈. Snappen jullie het nog?

Heet was het vandaag weer gehoorlijk en ook drukkend. In de loop van de middag kwam er een donkere lucht aan, met gerommel, dus wij dachten daar komt het. Dus niet. Het lijkt wel of de lucht hier openbreekt en dat het dan om ons heen gaat en dan verder. Beetje jammer😔. Hopen dat het de komende dagen wat koeler gaat worden, dan wordt het toch allemaal weer wat prettiger.

Groetjes allemaal en wie weet tot morgen🤗💋🧙🏼‍♀️

1. Miriam:
    Ben wel benieuwd naar de foto’s van de Brocken? 😉
    Misschien scheelt de gedachten dat het hier ook warm is, dus dat blijft hetzelfde. Houdt het bij jullie ook tot vrijdag aan?
  2. Josje:
    12 augustus 2020
    Wat ik begreep houdt het hier aan tot vrijdag en dan in de loop van de dag regen en onweer. We gaan het zien.
  3. Henny:
    11 augustus 2020
    Hier ook een donkere lucht aan het einde van de middag. Onweer met heel veel herrie, het huis trilde ervan. Drie druppels regen en dat was het. Dus net als bij jullie.
    We zweten ook hier dus nog even verder.
    Ja, ik zat ook te denken, wat is Brocken dan?🤔 ik wacht niet op de foto, ga zo even kijken op internet 😉
  4. Henny:
    11 augustus 2020
    Gevonden, het is een berg 🏔
  5. Josje:
    12 augustus 2020
    Ik had het in het verhaal verteld, ik heb het nog nagekeken. Waarschijnlijk over het hoofd gezien.