Elbingerode en Quedlinburg, 9 en 10 augustus

10 augustus 2020 - Elbingerode, Duitsland

Hoi allemaal,

Zoals jullie al door hadden, neem ik aan, is er gisteren niks bijzonders gebeurd.
We hebben gisteren zoveel mogelijk de schaduw opgezocht. Het was minder warm dan zaterdag, maar veel drukkender. Echt niet fijn en Fleur werd er echt niet blij van. Die hebben we echt rust en koelte gegeven. Gelukkig staan we voor een grote boom, die voor bijna de hele dag schaduw geeft, aan de achterkant🙈. Daar hebben we gelukkig ruimte genoeg om te zitten.

Vanmorgen om 5 uur werden we wakker van regen. De dakluiken gesloten en de ramen iets verder dicht gedaan, alles stond open. Daarna lekker weer in slaap gevallen. Het heeft geregend tot een uur of 11. Heerlijk. Maar daarna kwam het drukkende wel weer wat terug, heel jammer.
Toch maar op pad gegaan. In eerste instantie voor klusjes, maar het werd zelf nog leuk.

We hadden een vraag over iets van onze zijwanden van de luifel, dus naar een campingzaak. Toen moesten we op pad voor een oplaadsnoer van het scheerapparaat. Onderweg kwamen we langs Quedlinburg, daar maar even langs gereden en natuurlijk ook uitgestapt. We hadden al zoveel positieve dingen gehoord. Wat een prachtig plaatsje. Vele vakwerkhuisjes, smalle straatjes, zoals je kan zien op de foto’s. Heerlijk in de schaduw op een terrasje gezeten en vooral Fleur rustig in de buggy gehouden. Gelukkig gaf zij het zelf ook aan dat zij dit wilde.
Op de terugweg langs een soort Mediamarkt, helaas geen snoer, wel een nieuw apparaat. Boodschapjes gedaan en lekker terug naar de camping. Hier is het nu heerlijk, dus snel alle ramen weer open gedaan en afkoelen maar.

We gaan de komende dagen kijken wat het weer gaat doen en daar ons campinglife op aanpassen. We hebben nog wel wat dingen die we misschien wel kunnen doen. We gaan het zien en jullie gaan het lezen.

Groetjes en tot snel🤗💋

1. Henny:
    10 augustus 2020
    Zeker een leuk plaatsje.👍🏻
  2. Josje:
    11 augustus 2020
    Gaan misschien nog een keer als het koeler is. Dan naar boven naar het kasteel.
  3. Sandra:
    11 augustus 2020
    Ziet er goed uit hoor!!!!!
  4. Josje:
    Yep, helemaal leuk.