Elbingerode 6 augustus

6 augustus 2020 - Elbingerode, Duitsland

Hallo allemaal,

Helaas geen spannend verhaal vandaag. Het was al behoorlijk warm en ik moet toch wel een beetje rustig aan doen. Dus besloten een dagje camping te doen.
We hebben wel vanmiddag een rondje door Elbingerode gewandeld. Het plaatsje is niet al te groot en ook niet heel bijzonder. Hier en daar een winkel, VVV of café/restaurant.

Direct achter de camping zit een kleine zwemvijver die verbonden is met een visvijver. Waar een paar leuke vissen in zwemmen. De zwemvijver heeft kraakhelder water, dus wordt blijkbaar wel goed gezuiverd. Net een mooi rondje om ‘s ochtends en ‘s avonds een rondje met Fleur omheen te lopen.

Tijdens het wandelen de stokken maar wel even meegenomen en dat was niet overbodig. Het gaat hier aardig op en neer in de straten. Dat wandelingetje was wel even lekker. Anders zit je ook maar zo te zitten. Beetje beweging is dan wel even lekker.

Foto’s hebben we niet vandaag. Ik hoop voor morgen een leuker verhaaltje te hebben. Ik zou zeggen, lieve groetjes en te morgen🤗